Helgen

Helgen har varit väldigt skön :) Mycket solande och bad. Ja, man kunde faktiskt hoppa i och bada på landet till slut! Väldigt härligt, måste ha varit över 20 grader i vattnet! :D
På lördagen kom även Lisa och hennes familj över dagen. Ännu mer solande och badande. På eftermiddagen nördade vi även Pussycat Dolls 2, hade inte riktigt sett det innan men det var bra. Bitchprogram är alltid kul att se ;) Host.. haha nae men självklart att det ska vara en bitch och en utsatt i varje sånt program.. Och alltid blir man lika arg på bitchen! Haha. Vi tog ett kvällsdopp och wow vad varmt det var!! Måste ha varit minst 25 grader! Gud vad skönt!! Amanda och jag var i riktigt länge :) För Lisa tar det ju liiite längre tid att komma i då.. Men hon doppade sig till slut i alla fall :) Kul dag var det :)
På söndagen blev det att ta ett morgondopp och sen sola. Inte så varierande direkt men behövligt. Slapp och skön helg.

Nu är det sista skoldagarna som gäller. Jösses.. Att tiden gått så fort. Jag ska njuta de sista dagarna. Jag ska verkligen göra det, annars kommer jag ångra mig resten av livet.

Kommentarer
Postat av: Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D)

svaR: hej elina, vill bara säga att jag inte har blockat dig, sitter inte så ofta eller länge på msn tyvärr. Eller ja det kan ju också va så här att, jag har två msn, och jag är inte inne så ofta på den som ni har ^^ Det är så det ligger till nämligen :)

jaa, kanske vore smart ;)

pussheej på dig :)

2008-06-10 @ 21:57:09
URL: http://mrsunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0