Nedläggning av min blogg?

Sorry, men jag har tappat lusten för att blogga. Tappar ju läsare när jag uppdaterar så sällan med så.. Ingen idé att fortsätta kanske.. Sen så ser jag ingen mening med att skriva här direkt, känns så tråkigt och det jag skriver om blir bara osammanhängande och ointressant.. Och eftersom jag inte riktigt har tid ibland och inte har lust så räcker det väl med att säga att jag lägger ner bloggen, nästan på heltid eller vad man ska säga.

Jag skriver nog när jag känner för det, det vill säga.

Jag vet inte riktigt vad ni som läser tycker men jag tycker det känns skönt att slippa känna lite press på sig på att man måste skriva minst ett inlägg varje dag osv...


Har i alla fall fått sommarlov idag och det var blandade känslor. Mycket gråt för att man kommer sakna klassen och skolan men samtidigt skönt att äntligen få sommarlov. Och vet ni vad?

JAG HAR FÅTT EN EGEN SYSTEMKAMERA! Jag som kämpat och pluggat så jävla mycket med skolan nu i nian.. Jag själv kan till och med att jag tycker jag förtjänar den.
Ska fota ännu mer nu! :D Massvis !

Aja, ha det så bra och njut av sommarlovet för det ska jag göra!
Vi kanske hörs senare, kika in då och då i alla fall för att se om jag skrivit nåt ;)
Puss på er
/ Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0