Sola och bada!

Nu drar jag till landet!
Blir förhoppningsvis första doppet i år där. Fast jag har redan badat i stångån, inte världens trevligaste men aah, skönt var det iaf.
Jag ska sola, sola och sola ännu mer den här helgen. Sen när jag kommer tillbaka är det sista veckan på munken någonsin. Fan, jag kan inte fatta att vi får sommarlov redan NÄSTA vecka?! Omg, liksom... Sjukt skönt!

Förresten så hade Frida och jag våran friendlektion för en sjua idag så nu har jag INGET, inte ett jävla skit att öva lite inför, plugga till eller någonting! Jag är FRI från läxor och alla andra uppgifter som har med skolan att göra. FY FAN SÅ JÄVLA SKÖNT! så förbaskat mycket som jag pluggat hela nian.. Har fan aldrig pluggat så mycket och aldrig varit så stressad och oroad över det. Men nu är det ÖVER, riktigt jävla över! FAAAAN VAD SKÖÖÖÖÖÖÖNT! Och ja, jag bara tvungen att ta ut lite av min glädje. Yes, yes, yes yeeeees! =D

Nej, nu hinner jag inte skriva mer. Får se om det blir något inlägg ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0