You're not ever alone

Har inte mycket att berätta mer än att Stockholmsresan blev en besvikelse. Hade hoppats på mer fri tid på stan och mindre stressgående. Och dessa gånger man var tvungen att vänta.. Jag som kände mig jättepepp på resan på vägen dit och på vägen hem... då var jag inte riktigt på samma humör. Nog om det, berättar kanske någon dag när jag har lust.

Igår såg vi på Schindlers List. Hemsk film men samtidigt intressant, sorglig, fascinerande, bra och ja.. väldigt blandade känslor. Och ja, jag tjöt mot slutet. Den var kanske lite lång men usch.. den satte sig verkligen in på huvudet i mig.

Både idag och igår har jag varit väldigt trött. Har väl inte tagit igen all sömn man missade från då vi gick upp så tidigt och la oss sent på måndagen. (och sedan gick upp ganska tidigt på tisdagen) Och ja, jag behöver en rejäl massa sömn för att min kropp ska orka.. .___.

uhm.. har egentligen saker att berätta men jag vet inte om jag bryr mig. Inte världens bästa toppdag idag.
tack o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0