Full fart hela dagen

Jag kan ju säga att jag failar ganska hårt med det här att ta det lugnt och vila. Inte speciellt bra och det känns i min mage nu kan jag säga. (Jag måste börja tänka mer på mig själv och inte anpassa mig efter alla andra jämt och ständigt...)

Dagen började med att man vaknar på landet redan vid halv tio, skittrött men tar mig ändå upp då jag inte kan somna om för grannarnas barnbarn skriker och gapar som in i helvete. Jävla ungar, håll käften någon gång! >_< Dom väcker mig på en söndagsmorgon, då blir jag sur.. Sen blev det i alla fall att glo lite på tv, hoppa in i duschen och efter det packa ihop och sätta sig i bilen för att åka hem.
Väl hemma hinner jag äta lunch och sitta en kortis vid datorn innan Lisa kommer och vi får skjuts ner till stan. Vi skulle nämligen se på bio, Indiana Jones 4 :D Fick två gratisbiljetter ifrån Boxer så jag frågade Lisa om hon ville följa med. Filmen var väldigt bra!! Älskar den! =D Levde upp till alla mina förväntningar. Tipsar den starkt, grymt bra var den! Kom faktiskt på mig själv med att sitta där och njuta. Att sitta i den största biosalongen med grymt bra stor och bra bild, bioljud och se på en film som passar det man gillar perfekt.. Det är härligt. Jävligt härligt att känna hur golvet skakar under en via bioljudet i vissa scener.. Tänk vad mycket själva ljudet kan göra egentligen när man sitter där och kollar.. det är lite häftigt. Bra skådisar, musik och effekter som vanligt :D (eller okej.. effekterna i de tre första filmerna är väl inget att jämföra med eftersom det var 80-talet då men ändån...)

Vid fem-tiden var det att åka hem igen och sen säga hejdå till Lisa innan jag och resten av familjen åkte till farmor för att äta hos henne. Eftersom tanten inte kan laga mat speciellt bra blev det pizza >_< Efter det blev det att åka ut till Tornbyområdet för att leta skor till min lillebrosa och SEN hem..
Att äta lite chips på bion och sen pizza till kvällsmat plus att stressande hela dagen så sa min mage ifrån, igen.

Hoppas att det går över tills imorn för jag vill INTE ha ont i skolan! Nu vill jag bli helt frisk! Fast det kan ju dröja länge, beror på allting runt omkring och hur jag mår.
Ska ta och gå och lägga mig snart. Är trött efter dagen och behöver sömn för att orka med kommande veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0