Grymt bra låt!

Hittade ett klipp på en grymt bra låt på en tjejs blogg och när jag lyssnade på den så.. wow, jag vet inte vad men den är så bra! fastnade för den direkt! Den är lite sådär småtrallig och glad :) den åker direkt in på mobilen! Jag som är desperat efter att hitta nya bra låtar och artister blev alldeles överlycklig nu :) behöver verkligen nya låtar! Ni får väldigt gärna tipsa om ni har några extra bra låtar ni gillar :D

Dixie Chicks - You Can't Hurry love  (och vilket klipp passar inte bättre än one tree hill? :D)



Kommentarer
Postat av: Alexandra

hehe jag har ingen aniing omvad du pratar om jag har inte gjort ngt på min design själv:P

2008-05-14 @ 21:28:02
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0