Guldkompassen

Såg förresten klart Guldkompassen igår, har inte riktigt haft tid att se klart den innan. Hm.. lite svårt att säga vad jag tyckte om den. Bra var den, men jag vet inte riktigt om den var sådär extremt supduperbra. Specialeffekterna var verkligen bra i alla fall! Gillade inte riktigt slutet, det kändes som om de kortade av massor bara för att få ihop något inom en viss tidsgräns.. I alla fall slutstriden, om jag får säga så utan att avslöja för mycket (a) Men jo, filmen får nog ändå rätt bra betyg av mig. Bra skådisar, bra specialeffekter och filmmusik som liknade Sagan om Ringen jävligt mycket ibland men det är ju inte så konstigt, New Line Cine som filmat Guldkompassen filmade ju Sagan om Ringen så... ^^
 Se Guldkompassen råder jag er x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0