I'ts my life and it's now or never

Har precis skrivit klart ett brev jag ska skicka in till en sak. Från och med nu får jag bara vänta på att mina önskan går i uppfyllelse. Jösses vad jag skulle sprickas sönder av glädje om jag skulle göra det. Men jag tänker inte hoppas för mycket, då lär jag väl bara bli besviken sen...

Har inget vidare intressant mer att berätta. Körde beachvolleyboll idag på gympan nere i trädgårn i stan. Hade en amerikansk kille som tränare eller vad man ska kalla honom xP Adam hette han och han var väldigt snygg! Han snacka engelska men förstod svenska. Tycker det var lite kul för då fick man se hur mycket man själv förstår i engelska egentligen. Och visst fattade man allt han sa, inget vidare svårt direkt. Det var faktiskt lite kul.
Innan gympan som börjar tre så har vi en håltimma. På den cyklade vi ifrån skolan in till stan, in till trädgårn för att sen leka på lekplatsen som finns där. Och gissa vad..! En snubbe med stor filmkamera kommer och filmar mig, Essa, Frida, Mela och Sissela när vi ska åka i den där linbane-grejen! Haha, lite pinsamt att han filmar när vi tonåringar leker i en lekpark som annars var fylld med småungar och vuxna. Såg att han var ifrån svt så man kan ju undra vad han gjorde där?

Lite roliga händelser på en annars så förjävlig dag. Mitt betyg jag fick reda på idag om vad jag fick på matte nationella var inte det bästa direkt... suck.

Nu ska jag plugga det sista inför svenskaprovet imorn. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0