Let it go

Hej hopp...
Idag har dagen gått ganska segt. Har haft min sista spanskalektion ever nu på Munken. Känns lite sorligt eftersom Ana-Gloria var så bra och jag har lärt mig i stort sätt all min spanska på Munken. Vi hade en sån dålig spanskalärare i sjuan så vi lärde oss i stort sätt ingenting. Eller jo, hur man sa vad man hette, hur gammal man var och hur man mådde. Ungefär det. Trots att alla lektioner kanske inte är så roliga så är de inte döjobbiga heller. Jag har i alla fall lärt mig mycket och tycker om spanska :) Får se hur det blir på gymnasiet sen med det...

Hade även mitt första matteprov idag utav de slutliga två. Det gick faktiskt bra! ;O =D Till och med min mattelärare sa att det såg bra ut så nu är det bara att hoppas att provet imorn går bra. Gör det det så slipper jag sommarskola..! :)


Måste bara säga hur mycket jag stör mig på vissa människor.
Det är nästan lite roligt hur du är i din blogg men inte i verkligheten... Kanske är det likadant med mig, jag vet inte, men jag tycker i alla fall att du är påtok alldeles för olika på de olika ställena.



Sluta be mig vara optimistisk. Jag är en negativ jävel och har alltid varit. Det kan ha sina orsaker om man tänker bakåt i tiden och det är fan inte mitt fel utan deras. Jag kommer inte bli positiv för din eller någon annans skull. Skulle jag bli det skulle det vara för mig jag blir det, ingen annan.


(jag var bara tvungen)

Kommentarer
Postat av: Emelie svarar

svar: elina, sjääälvklart så skriver jag i folks småbloggar med, men liksom, det kanske blir en kommentar eller två per blogg, ska skärpa mig, lovar :P Men har inte hunnit leta reda på nnya bloggar pga att jag har mycket i skolan, men ska skärpa mig :)



Puss å kram!

2008-05-27 @ 20:19:29
URL: http://mrsunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0