Lördag

Var knappt hemma någonting igår (lördag). Vid 12-tiden åkte jag och resten av familjen (inte lillebrorsan dock) ner till stan för där skulle Ljunkan ställa upp och visa sina olika program på de olika torgen. Kollade självklart in media som jag nog ska gå där :) Efter det gick vi runt och kollade i affärerna. Hittade en jättefin avslutningsklänning på Gina Tricot men då jag prövade var den inte lika fin längre. I alla fall inte på mig. Men vad förväntade jag mig egentligen...? Bara att leta vidare...
Efter det drog vi hemåt för att äta lunch och då hade klockan hunnit bli halv tre redan! Var knappt hemma i en timme innan jag följde med och handlade.
Sen efter det var jag hemma i några timmar, kollade lite, väldigt lite, på musikorden som vi har i läxa tills på måndag men mycket mer blev det inte av det för jag drog hem till Johanna och resten av kvällen spenderades där med Sissela ett litet tag och Frida. Vi gick dock ut och körde fotboll i blåsten med Henke men det blev inte direkt så mycket fotboll.. Kallt var det i alla fall men ändå rätt okej kväll. Dagen bara rusade iväg tycker jag..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0