One more he said and you're as good as bad

Sitter här i min grymt sköna avslutningsluvtröja och mina sköna ljusa jeans jag inte använt på ett tag. Men det har ju knappast varit jeansväder nu när det har varit så varmt men den här veckan är ganska molning och inte riktigtt lika varm så.. i vilket fall som helst är det värsta mys att sitta här i sköna kläder och en liten tallrik med glass :) Mums! :)

Har inga direkt planer för resten av dagen. Plugga lite till engelska grammatikprovet imorn.. Skönt att ha svenskaprovet avklarat iaf! Gjorde det idag och jag kan ju säga att det gick skit! Hoppas bara att jag inte kommer sänka mig nu..!

Nu har jag inget mer att säga så jag avslutar väl, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0