Söndagen

Idag har mest varit en innedag på grund av det dåliga vädret. Fast jg måste ändå säga att det är rätt mysigt ändå. Regna får det gärna göra på helgerna, men inte i veckorna för då är det inget kul att cykla till skolan ;P
Har försökt att få in musikglosorna men nej. Jag orkar inte få in 48 skitgrejer tills imorn som är hur ONÖDIGA som helst! Läxförhöret får gå som det går - jag orkar inte bry mig. Har även försökt mig på att räkna lite matte men nej, det gick inget bra heller. Det enda som nog gick bra var när jag kollade lite på länderna + huvudstäderna till Asienkartprovet. Geografi har alltid varit min grej - till skillnad från matte som aldrig har varit något för mig.

Har även kört lite wii, var ett tag sen, fortfarande lika kul :)

Inget vidare intressant inlägg men jag har inget att säga förutom att dagen har gått väldigt långsamt, fast tur är väl det för jag har hunnit njuta!

Hoppas ni haft en bra helg, det har jag. :)

Kommentarer
Postat av: Biwi

Aw tack sötis!



the attic - in your eyes :)

Puss!

2008-05-19 @ 21:25:21
URL: http://biwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0