Could've been

Äntligen fredag! Tycker väl veckan har gått ganska snabbt ändå, efter allt.
Vi fick inte tillbaka vårt biologiprov idag, tyvärr. Får väl det på måndag istället eller något. Fick i alla fall sluta en halvtimma tidigare på fysiken, gud vad skönt! Var ändå slappt, kollade på tråkiga filmer. Men det är väldig slapp no framöver, har bara två lektioner i varje ämne bara för att vi inte hinner med att ha en hel period av t ex kemi. Alltså var sista noprovet biologin. Känns även lite hemskt att säga att jag har haft min sista kemilektion någonsin på Munken. Fy fan, att tiden har gått så fort... Det har verkligen varit en bra skola! Visst har klassen varit bra för ingen är ju direkt taskig eller så, men de är ganska jobbiga killarna. Tycker ändå det har varit världens bästa skola och klass, jämfört hur det var på min förra skola.
Men något sånt där "ta-farväl-av-nya-munken"-inlägg kommer väl någon annan gång, när vi är närmare skolavslutningen.

Idag slutade vi ju som sagt tidigare och när jag kom hem nörda jag lite framför datorn ett tag innan jag ringde Frida och frågade om hon ville hänga med tillbaka till skolan för att kolla in den där såkallade "Ungdomsfestivalen" som skulle vara. hah, kan ju knappast kalla det för något festival direkt... Vi hade i alla fall tänkt cykla men eftersom det blåste så jävla dant och var kallt så tog vi Fridas moppe :) iih, älskar att åka moppe fastän jag bara sitter bakom. Tycker det är så kul! x) Vi gick i alla fall in i aulan på skolan och kollade när bland annat Hanna Westman sjöng tillsammans med två tjejer till och Erik i vår klass spelade gitarr tillsammans med en annan kille. Riktigt duktiga var dom! Allihopa sjöng och spelade grymt fint! Vill också kunna sjunga så bra... Aja. Efter att ha suttit där och kollat och lyssnat så gick vi ner till gårn' och där satt två LCH-spelar plus tre gubbar som satt och spelade i soffan. Var ganska fullproppat där nere och det såg inte direkt så speciellt kul där.. Så vi gick in på ica innan vi satte oss på moppen och åkte hem igen. Var kanske inte så jättelivligt som jag hade trott men det var ändå helt okej att vara där, i alla fall när jag hade Frida som sällskap :)

Helt okej dag idag. Imorn är det helg och jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: ella

hej, nej nej ja känar ej pengar=)köper jätte billigt på tradera brukar ha tur att ingen budar över så ofta köper ja toppar för typ 5-30 kr=)så nä ja köper ej dyrt där.hoppas du har en bra kväll=)

2008-05-17 @ 19:45:48
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0