The reason I let you know

Att lättat på hjärtat för någon man verkligen älskar grymt mycket är skönt. Att man vågar berätta allting man känner utan att behöva vara rädd för vad den man säger det till ska säga. Man kan vara sig själv fullt ut, man kan säga vad man tycker utan att någon ska komma med motargument och inte låter en tycka och tänka vad en vill. Det finns en person jag kan prata med precis allting om, och då menar jag verkligen allting. Allt mellan himmel och jord, de frågorna som man själv går och grubblar på och söker svar efter, det kan till exempel vara frågor som får en att bli jättenere. Men ställer man dom frågorna till personen och denne kanske har svar blir det hela mycket enklare. Fastän personen kanske inte alltid har svar på frågorna skulle man ändå kunna diskutera de med den. Men att bara få ställa de frågor eller säga de tankar man har gör det mycket lättare där inuti. Stenen kanske inte blir lika tung..

Jag tror ni som följt min blogg vet vem jag snackar om. Det finns bara en person som jag verkligen kan snacka med och vara mig själv fullt ut med. Den personen betyder sjukt mycket för mig och jag älskar den oändligt mycket.


Vet inte varför jag skrev det här inlägget, men jag bara känner att jag måste tacka den personen. Jag klarar mig inte en dag utan denna människa..
Forever and ever, right? <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0