We'll just have to wait

Idag blev andra provet för veckan avklarat, skönt. Trots att det kunde ha gått bättre på provet känner jag ändå lite mer lättnad över att inte ha lika mycket kvar. Imorgon får vi förhoppningsvis reda på biologiprovet och jag hoppas verkligen att jag får ett VG, jag måste verkligen hålla kvar mig i det ämnet jag lyckades höja mig i förra terminen efter allt kämpande! Hoppas, hoppas..!

Imorn är det fredag redan, så skönt att veckan går så fort trots att det inte egentligen känns så när man kämpar sig igenom dagarna.. Inför helgen har jag inga planer förutom att plugga. Har stort musikläxförhör på måndag och tills på tisdag har jag matte att göra och på fredagen har vi ett stort Asienkartprov. Fullt upp alltså. Men jag tänker inte bara plugga i helgen. Ska försöka hinna vara med kompisar vilket jag aldrig verkar ha tid eller ork till längre ibland.

Nu sitter jag och pratar med farmor i telefon. Snarare hon som pratar som mig. Hon är ju känd för sin babbelhet och allt detta "käre nån..".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0