Onsdag + torsdag + fredag

Idag har vi studiedag. En dag jag längtat mycket efter och tycker jag förtjänar riktigt väl. Så mycket som jag har pluggat de senaste månaderna.. Det senaste året. Hela nian. Känns som om man inte gör annat än att plugga.
Jag klarade i alla fall de två matteproven och jag slipper nu sommarskola. Det är jag överlycklig för! Jag sa ju att jag skulle klara det! =D Firade med kolatårta på kvällen, haha. Men det var verkligen värt att fira, så mycket som jag kämpat med matten hela jävla nian! Muntliga redovisningen i so:n som jag hade med Frida gick också väldigt bra! :)
Lite sorgligt var det faktiskt att vi hade sista lektionen med Gesine, vår klasslärare, då med.. Usch, har nästan haft alla min "sista-lektioner-i-det-ämnet" nu.. Tiden går fort. Jävligt fort.

Igår var jag på Boda Borg med Frida och de andra i Friendsgruppen på skolan. Det var väldigt kul! Tog inte så många bilder men lägger nog in några imorn, eller när jag har tid.
Gick upp 05.50 igår för bussen gick 7.15 och kom hem vid ungefär halv fyra. Jag var halvt död när jag kom hem, så jävla trött jag var alltså ;O Men sen mot kvällen blev jag konstigt nog piggare, såg på Dirty Sexy Money och läste ut min bok, Som om ingenting hette den. Asbra! Av Katarina von Bredow =] Hon skriver verkligen grymt bra alltså! Tipsar er att läsa hennes böcker, än sålänge har jag bara läst två men jag har en tredje jag ska börja läsa i. Inte ofta jag läser böcker men nu ska vi försöka ändra på det ^^

Idag ska jag nog ta och va med tjejerna och sen blir det självklart att dra ner till Stångebro och gå på Rix Fm! Vem ska inte dit liksom? Blir nog en väldigt kul dag =]

Kommentarer
Postat av: Liv

Bra jobbat med matten! Du förtjänar verkligen studiedag!

Många kramar!

2008-06-01 @ 17:15:59
URL: http://livaasemaria.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0