Lördag med ESC

Jahapp.. Sitter man här igen och ska försöka komma tillbaka och blogga på varje dag som vanligt =P
Igårkväll omkring halv tio-tiden på kvällen kom magonten tillbaka igen men efter att ha sovit hela natten och tagit min medicin på morgonen så försvann den igen. Skönt det, hoppas verkligen att det ska bli som vanligt igen!

Idag har jag räknat lite matte, välbehövligt inför provet på tisdag och onsdag. Måste klara de två proven för att få godkänt och slippa gå sommarskola! Eftersom det gick som det gick på nationella så gäller de två sista proven nu. Jag var faktiskt bara två poäng ifrån godkänt och min mattelärare sa att jag hade störst chans att klara slutproven utav alla i "ig-gruppen" (vi är ungefär 10 st). Det känns ju bra men är ändå nervös, matte är så jävla svårt och det har aldrig varit min grej. Och jag ska klara proven! Jag tänker INTE gå i sommarskola..!

Ja ni, jag verkar visst alltid ha plugg i huvudet. Aldrig verkar det försvinna. Mot skolavslutningen kanske? På sommarlovet förhoppningsvis. Snart är allting färdigt i alla fall.

Sitter och kollar på Eurovision Song Contest samtidigt, inte vidare bra inlägg tycker jag inte. Den spanska låten, haha säger jag bara. Den enda jag riktigt gillade var Islands låt, techno-tintin kallade de killen som sjöng xD
Charlotte gick det bra för och jag tror på en ganska bra placering, i alla fall så pass bra att vi slipper kvala nästa år :)

Smått osammanhängande inlägg men aja.. xD Skitsamma ^^
Ha en fortsatt trevlig lördag folk :)

Heja Charlotte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0